BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme poštou na dobírku.
OBJEDNÁVÁNÍ
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop.
Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Nezapomeňte uvést barvu, velikost a počet kusů.
POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem.
U některých objednávek (větší množství apod.), vás zkontaktujeme, pro potvrzení objednávky, telefonicky.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží
DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je od 2-5 dnů, není-li uvedeno jinak.
V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme vás neprodleně kontaktovat!!!
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Dělame vyměňu jen vadného zboží! Výkonný DVD vrátit nebo vyměňit nelze!
VRÁCENÉ ZBOŽÍ
Vrácení poškozeného zboží:
Pokud jste obdrželi zlomené, zničené anebo poškozené položky, kontaktujte nás prosím na naší emailové adrese co nejdříve (avšak nejpozději do 30 dnů ode dne koupě).
V takovém případě nahradíme výrobek za jiný exemplář téže položky, je-li k dispozici na skladu. Pokud se nám nějaká položka vrátí a naši kontroloři se domnívají, že byla použita, bude Vám vrácena na Vaše náklady. Zdůrazňujeme, že byste měli důsledně zkontrolovat veškeré položky předtím, než je začnete používat.
Náhradní položky jsou odesílány ve stejný den, kdy byla obdržena vadná položka, která je ověřena našim kontrolním oddělením. Veškeré vrácené výrobky musí mít 100%-ně úplné originální balení. Neúplná anebo neoprávněná vrácení budou odmítnuta. Nepoškozené položky nelze vrátit ze žádného důvodu.
POSTUP:
1) informujte nás předem telefonicky, či e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií o koupi zboží v našem obchodě
4) je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám složenkou peníze vrátíme
REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady.
Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
Název firmy: Penza Line s.r.o.
Zpáteční adresa: 15500, Praha 5, Dismanova 2623/1.
IČO: 27073769
DIČ: CZ27073769
Tel: : + 420 775 688 660
|